A responsive weboldal ma már olyan alapvetőnek kell, hogy legyen, mint az, hogy egy cég rendelkezik honlappal.Szponzorált tartalom |
Aki belefutott már abba a problémába, hogy egy honlap mobiltelefonról elérve egyáltalán nem volt olvasható, mert bele kellett nagyítani az oldalba, hogy el lehessen olvasni a betűket, az tudja már, hogy milyen optimalizálatlan honlappal találkozni. Az az oldal, mely nem jelenik meg egy mobilos böngészőben megfelelően, az nem responsive weboldal, mert nem képes megfelelően skálázódni. Ez azért problémás, mert ha egy ilyen weblap tulajdonosa a fejébe veszi, hogy keresőoptimalizálással még ismertebbé teszi a honlapját, akkor bizony a responsive weboldal hiánya miatt gondokba fog ütközni. A Google ugyanis azokat a weboldalakat, melyek nem felelnek meg a responsive weboldal kritériumainak (azaz a szövegek nem idomulnak a böngészőhöz, a felhasználói élmény rossz, nem megfelelő), azokat a Google hátrébb sorolja a keresési sorban. Így pedig nem sok teteje lesz elvégezni a keresőoptimalizálást, mivel a Google a reszponzivitás hiánya miatt eleve nem fogja oda sorolni a honlapot, ahová kerülnie kellene. Ilyen esetben az lesz a megoldás, hogy azonnal reszponzívvá kell alakítani a honlapot, ugyanis ezzel elhárul az akadály, mely miatt a Google (valahol jogosan) bünteti az adott honlapot.
2010 © Partnerek
Az oldalt készítette: H-WELL KFT
Hirdessen
elérhető áron!
Banner felületek
20.000Ft+áfa/hó-tól.