Lakópark linkek
lakóparkok Budapesten és vidéken

A részecskeszűrő csere akkor lesz aktuális, ha a korom folyamatosan nem tud kiégni a szűrőből.

Lakópark



A részecskeszűrő csere akkor lesz aktuális, ha a korom folyamatosan nem tud kiégni a szűrőből.

Szponzorált tartalom

 A dízel autók tulajdonosait a benzinesek közül sokan irigyelik, mondván, olcsóbban tudják megtankolni a járművüket. Mindez igaz, ám arról már nem szól a fáma, hogy a dízel autóban ott van a részecskeszűrő (DPF, azaz Diesel Partikulate Filter), aminek az a feladata, hogy csapdába ejtse a kormot, hogy az ne kerülhessen a légkörbe. A részecskeszűrő csere akkor lesz esedékes a dízel autó esetében, ha hagyjuk, hogy a szűrő tönkremenjen. Igen, elsősorban az autó tulajdonosának felelőtlensége kell ahhoz, hogy a részecskeszűrő csere esedékessé váljon. Alapból a DPF tisztulása önmagától megy végbe, azaz ha a jármű legalább fél órán keresztül 2000-es fordulatszám felett tud pörögni a motor, akkor a részecskeszűrőn lévő korom el tud égni. (Így tisztul ugyanis a szűrő.) Ha nem, mert az autó havonta egyszer sem tud ilyen körülmények között futni, akkor ott bizony problémák fognak adódni a szűrővel. Ha ugyanis nem ég ki a korom a DPF-ből, akkor idővel a szűrő tönkre fog menni, nem fog már szűrni, s akkor mindenképpen cserélni kell. A részecskeszűrő csere azonban nagyon drága mulatság: előfordulhat, hogy félmillió forintnál is többe fog fájni! Így jó lesz inkább néha elvinni egy vidéki körre a dízel autónkat - vagy valamilyen másik megoldáshoz folyamodni, amivel el tudjuk tüntetni a kormot a szűrőből.



2016. 09. 03. 20:44        Szerző:

««« vissza

Szólj hozzá!
Név
 
E-mail
 
Honlap
 

 
Mi Magyarország fővárosa?
 

2010 ©  Partnerek  

Az oldalt készítette: H-WELL KFT