A
Nexus reklámügynökség előállt egy igen átlátható és hatékony ügyfélpiramis rendszerrel, mely lehetővé teszi számunkra, hogy rangsoroljuk a különböző típusú vásárlókat és ahhoz megoldásokat is rendel, tehát megmutatja, hogy mit kell ahhoz tennie a cégnek, hogy az alacsonyabb csoportokban lévő ügyfelek feljebb kerüljenek a piramison. A piramis alján a potenciális célközönség található, akivel meg kell ismertetnünk a vállalkozás termékeit és szolgáltatásait. Akik már ismerik, azoknak fel kell keltenünk az érdeklődését a kínálat után. Ha ez megvan, akkor vágyakozniuk kell a termék/szolgáltatás után. A már kipróbáló osztályban lévőket vásárlásra kell ösztönöznünk, például kóstoltatással vagy hostess promócióval. A vásárló, visszatérő vásárló, törzsvásárló és hírvívő vásárlóknak pedig lojalitás építésre van szükségük, mely annyit jelent, hogy érdemes nekik rendezvényeket, hűségprogramokat és direkt marketinget szervezni, hogy az adott márkánál maradjanak. Ha Önnek is szüksége van ezekre, akkor a Nexus reklámügynökséget válassza!